Friday, July 27, 2007

یک گوشه ی پاک و پرنور*

این جا سلام!
5 سال و اندی بود که در پرشین بلاگ می نوشتم و باوجود شایعات بسیاری که در این مدت راجع به این سرویس شنیدم، همچنان ترجیح دادم از امکانات وطنی استفاده کنم. این وقایع اخیر اما در نهایت باعث شد دمم را روی کولم بگذارم و همین چند خط ناقابل هر از چندگاهی را هم - که همچون خیلی امور دیگرمان مشمول خودسانسوری مداوم هم هست همیشه - ببرم یک جای آرام تر و راحت تر بنویسم. چند تا از پست های وبلاگ قبلی راهم مجدد اینجا پست کرده ام تا ارتباط حفظ شود..
* نام یکی از داستان های کوتاه همینگوی

9 comments:

Unknown said...

بالاخره نقل مکان کردید ! خونه ی نو مبارک.منم قبلا در پرشین بلاگ بودم که همین طوری ، پارسال بی دلیل عشقم کشید به بلاگفا برم . الان بیش از یک ساله که اینجا هستم
امیدوارم واقعا بلاگ اسکای یه گوشه ی پاک و پر نور باشه واسه شما

Unknown said...

این نظری که در بالا چاپ شده مال دارنده ی وبلاگ بانو با سگ ملوسه
چه جوری می شه اسم وبلاگ رو هم اینجا نوشت ؟

Anonymous said...

سلام! گوشه ی پاک و پرنورتان مبارک!امیدوارم اینجا را از دست ندهیم
ممنون از تصحیح .درست نوشتید
درستش می کنم:)
مثال ستون توخالی عالی بود
سرخوشانه زی همسایه-نیمسایه

پدرام بالداری said...

خوش اومدی هم سایه شدیم
همسایه ی هم سایه
خوب باشی

adomide said...

سايه به سايه كه بوديم همسايه هم شديم... مبارك است..
من و سايه ام

. said...

ممنون از همه ی تبریک ها. حالا دیگه به شدت احساس نونواری دست داده بهم!

L.O.U. said...

سلام... من تقریباً همه سرویسهای متفاوت رو اینجا امتحان کردم. پرشین بلاگ تنها یه مزیت داره اونم اینه که میشه با اس ام اس آپدیتش کرد. گمونم همون حد هم بسه براش.
خوش اومدین.

Anonymous said...

کار خوبی کردی مهندس! منم باید همت کنم جمع کنم بیام اینور! دیگه اعصاب معصاب پرشین رو ندارم!
راستی ایمیلت رو چک کن! ;)

Anonymous said...

post kardam nayoomad !! hehe !!

( doroogh goftam ! )